Välkommen till min nya blogg!

Ibland är man i sin vardag med om situationer som trots sin alldaglighet bjuder på överraskningar, skratt eller bara något att stilla begrunda. Bloggen är mitt försök att fånga och dela med mig av några av dessa ögonblick och tankarna de fött i min fantasi.

Bugar, djupt hedrad över den tid du lägger på att läsa mina alster (speciellt i en tid när just tid är en bristvara). Hoppas du blir glad, irriterad, fundersam eller att du känner eller tänker något när du läser texterna jag skrivit.

Livet är coolt.

Allt gott.

/Patric

 


Kommentarer
Postat av: Kicki Fd grannen Björkäng

Grattis Patrik ska följa denna blogg med spänning och glädje 😊😘

2013-07-16 @ 08:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0